söndag 18 april 2010

"HAT ÅT ELIAS!"

När jag igår i godan ro satt och åt singoallakex fick jag ett sms:

"Elias du är patetisk. Du är en skam för samhället. Du är inte snygg eller rolig så tro dig inte vara det. HAT ÅT ELIAS! Hoppas du tar åt dig du behöver det här."

Avsändarens nummer hade jag inte inlagt på min mobil och jag kunde inte heller spåra det till någon. Med tanke på sms:ets ganska otvivelaktigt negativa budskap om mig som person skulle man kunna tro att jag blev illa berörd, men så var icke fallet; faktum är att avsändaren till och med hade rätt i att jag behövde höra något sådant. Jag är nämligen ofta rädd för att drabbas av hybris och det här sms:et gjorde att jag i alla fall under den närmsta framtiden förmodligen inte kommer att drabbas av det. Så, även om sms:ets innehåll till stor del förhoppningsvis var rappakalja var det nog ändå bra att jag fick ta del av det.

Mitt projektarbete är för övrigt inlämnat nu, och för de som följde min buddhistblogg i februari skulle det kanske vara roligt att ta del av slutprodukten. Den finns att hämta här, och givetvis är även sådana som inte läste min buddhistblogg välkomna att läsa slutprodukten.

2 kommentarer:

  1. Du är fan sämst! Blir du glad nu? Du kan ju också komma ihåg att du ibland är ganska lik Kurt Koben från Nervana, och att du livar upp vår runda värld med din oförmåga. Många vårpussar från Adam

    SvaraRadera
  2. Haha. Vårpussarna värmer i alla fall. Många vårpussar tillbaka :)

    SvaraRadera