söndag 14 februari 2010

Sökord

Olika sökare, jag vet ej huruvida
de fått vad de velat ha på min sida
för mig, det spelar dock ingen roll
det viktigaste är att jag med Google Analytics har koll

ankjavel blogg
bosatt i rom
comviq kompis kontantkort erfarenhet
dela cigarett hiv
gamla skolkataloger
hur gör man hårdrockstecknet med tangentbordet
italiensk flickvän
jag tar hand om både min inre och yttre utseende
mitt forsta sms till e n tjej
natal tjejer
rakblad ica
sexce laga borthar
slitzbrudar i visby
tjejskrik mobilsignal
österäng sp3a

3 kommentarer:

  1. Jag får nog ta på mig "italiensk flickvän".

    SvaraRadera
  2. Jag brukar också förbryllas över dessa sökningar, och funderat på att göra något liknande som du. Och vad betyder fjärde från slutet?

    SvaraRadera
  3. Det får du, Ahlen. Och jag har ingen aning om vad "sexce laga borthar" betyder. Ännu mindre hur frasen kunde föra någon hit.

    SvaraRadera